خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان همدان خبر داد

۱۹۰ پایگاه آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری در  همدان

همدان-مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: ۱۹۰ پایگاه سیار و ثابت در سراسر استان همدان آماده دریافت کمک‌های مردمی خیران در هفته جشن نیکوکاری خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۲۶۹۵۱
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶
۱۹۰ پایگاه آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری در  همدانپیمان ترکمانه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت:  جشن نیکوکاری از روز پنجشنبه  ۱۴ اسفند ماه مصادف با سالروز چهل و دومین  سال شکل‌گیری تاسیس این نهاد آغاز و تا ۲۱ اسفند ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم حضور فیزیکی دانش‌آموزان در مدارس، این نهاد برای دریافت هدایای نقدی و غیر نقدی با هماهنگی آموزش‌وپرورش و مدیران مدارس از طریق سامانه شاد (شبکه آموزش دانش‌آموزی) و ارسال پاکت الکترونیکی نسبت به معرفی درگاه‌های  پرداخت غیرحضوری و شماره کارت‌های مجازی امداد به تلفن همراه اولیای دانش آموزان که در حین آموزش در کنار دانش آموزان هستند اقدام کرده تا در این رویداد ملی جشن نیکوکاری شرکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان ادامه داد: جشن نیکوکاری از طریق ۱۹۰ پایگاه اصلی و مراکز نیکوکاری که توسط کمیته امداد مجوز دارند به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» در آستانه سال نو برگزار می‌شود، گفت: ۱۹۰ پایگاه سیار و ثابت در سراسر استان همدان آماده دریافت کمک‌های مردمی خیران در هفته جشن نیکوکاری خواهد بود.

ترکمانه ابراز داشت: سال گذشته ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به‌صورت نقد و غیر نقدی جمع‌آوری شد و تمامی کمک‌ها در اسرع وقت به دست دانش آموزان و دانشجویان نیازمند رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار